torek, 31. maj 2011

Pika poka

Na okrogli 30. izziv CRAFT-alnice prijavljam še spodnjo čestiko. Tudi ta je nastala za eno mlado deklico.


Pikčaste papirje sem pobarvala tako, da sem z blazinico namazala embosing mapico. Tisti kvadrat, ki je bolj svetel, je nastal v navadnem snedviču, spodnji pa je nastal tako, da sem sendviču dodala še en karton, da je bil sendvič debelejši in se je vse skupaj bolj stisnilo. Motiv sem pobarvala delno z barvicami, delno z distressi. Ker barvanja z distressi še nisem vešča, je trava preveč močno pobarvana. Motiv sem nahrčkala na enem izmed srečanj Otočka in je bil edini tak, ki sem ga imela, zato se barvanja nisem mogla še enkrat lotiti.

13 komentarjev:

  1. Prav simpatična je in zelena barva se mi ne zdi premočna. Itak pa vaja dela mojstra... pravi Janja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Pika poka je baš slatka i vesela djevojčica, a ti si napravila još jedan u nizu krasnih radova!

    Sunčani pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nič ne moti, da je trava bolj intenzivna, mi je všeč, ker izstopi od ostalega. Simpatična zadevca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pikiceee- super. Zelo srčkana čestitka.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni je intenzivnost trave dobra in tako motiv pride bolj do izraza. Luštna voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Nič hudega, če je zelena malo bolj intenzivna, tako razbije monotonost rdečih tonov katere si uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušno si se znašla s papirji za podlago. Glede distressov pa tudi nimam veliko izkušenj, jih pa lahko mešaš z vodo. Jaz ponavadi namočim akril z blazinico in potem to pošpricam z vodo, da lahko zmešam svetlejšo barvo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa čestitka, všeč so mi močni odtenki rdeče barve! ♡
    Hvala, ker si sodelovala na 30. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    ✿ Manuela ✿

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa čestitka in prav všeč mi je, da je zelena dobro vidna, se čestitki za moje oči fajn poda, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  10. this is a really lovely card, the embossing looks fantastic.

    thanks so much for visiting my blog

    OdgovoriIzbriši
  11. Such a pretty card and beautiful colouring.
    Caroline xxx

    OdgovoriIzbriši
  12. Hola soy esther y acabo de dejarte un premio en mi blog:

    http://laboresdeesther.blogspot.com

    Pasate a recogerlo y felicidades por tu trabajo

    OdgovoriIzbriši