sobota, 6. november 2010

Vsak začetek je težak...

... tako pravijo. Že dolgo se spravljam, da bi tudi jaz, po zgledu mnogih, objavila svoj blog. To jesen sem ponovno začela malo več ustvarjati. Največji krivec za to je bil zvit gleženj, saj zaradi njega nisem mogla več na kolo. In tako se je začelo, ponovno. Ko pa enkrat začneš, te potegne. Najprej sem začela s čestitkami, saj je cel kup prijateljic in sodelavk (bilo) nosečih in se spodobi, če človek pošlje čestitko. In kaj je lepšega, kot čestitka, ki kot pozornost pride iz domače izdelave. Zaenkrat sem oddala dve čestitki ob rojstvu, pred novim letom jih bo še nekaj :) Imeli smo tudi eno poroko in dva rojstna dneva.


Potem so me zasvojile perlice. Najprej sem se lotila srčka, nato ustvarila dve zapestnici in končno dočakala tudi delica perlice: 







Tako, za začetek bodi dovolj.

3 komentarji:

  1. Dobrodošla med blogerkami!
    Veliko lepega si nam pokazala in ne dvomim, da bo v prihodnje tudi tako :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito! Bi lahko prosim zaupala kje si dobila načrt za mašnico, jaz ga nikjer ne najdem.

    OdgovoriIzbriši
  3. These are lovely beads! Beautiful jewellery! Warmest wishes, Lesley

    OdgovoriIzbriši